Nyári ügyelet

2022.06.29.        Zongor Klára - munkaközösség vezető - elérhetősége: +36-30/646-3385

2022.07.13.        Molnárné Staub Ildikó - intézményvezető - elérhetősége: +36-30/811-5645

2022.07.27.        Fülöp Krisztina - intézményvezető helyettes - elérhetősége: +36-30/387-5412

2022.08.10.       Takácsné Kucsay Nikoletta   - intézményvezető helyettes - elérhetősége: +36-30/243-6828

 

Egyéb időpontokban vész esetén értesítendő:

Intézményvezető: Molnárné Staub Ildikó - +36-30/811-5645

Portás: Vass György - +36-20/514-9011

A folytatás - 2013

2013-ban kezdeményeztük akkreditációnkat. Ennek célja volt, hogy számba vegyük hol tart a Botev Tehetségpont szervezetének, kapcsolatrendszerének építésében, a tehetségsegítő feladatok ellátáshoz szükséges személyi, tárgyi feltételek megteremtésében. Az akkreditáció során szakértők látogatták meg iskolánkat, és személyes konzultációk alapján győződtek meg arról, hogy az intézmény megfelel-e a szakmai elvárásoknak. Az akkreditáció alatt az intézmények alapos ellenőrzésen estek át, amely kiterjedt személyi, dologi, dokumentációs ellenőrzésre is. Az elvárásoknak és követelményeknek a vártnál nagyobb sikerrel feleltünk meg. Így a tervezett Akkreditált Tehetségpont helyett, mint Akkreditált Kiváló Tehetségpont működhettünk tovább.

A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács által végzett akkreditáció hatalmas elismerést jelent. A három évre elnyert cím feltételezi, hogy a tehetségpontok tevékenységünket a jövőben ugyanolyan magas színvonalon végzik, mint eddig.


 

  • /index.php/iskolank/tehetsegpont/262-a-kovetkezo-merfoldko-2016
  • /index.php/iskolank/tehetsegpont/260-miert-volt-jo-tehetsegpontta-valni