eDia mérés

Mint egy korábbi bejegyzésben olvashatták, a tavalyi tanévben egy országos mérés (eDia) keretében a kisdiákjaink induló képességszintjét térképeztük fel.

Év végén pedig ennek folytatásaként a három fő területen (matematika, olvasás, természettudomány) próbálhatták ki tudásukat legkisebbjeink.

Az eDia célja: játszva mérni, ami úgy gondoljuk meg is valósult, hisz elsőseink szívesen, nagy érdeklődéssel vettek részt benne, erről képek is készültek:

Mindkét esetben az adatfelvételek eredményéről személyes visszajelzést kaptak, mind a szülők, mind a pedagógusok, országos és regionális eredményekhez viszonyítva is.

Jó hír, hogy a mérések idén is folytatódhatnak, immár 1. és 2. évfolyamon is!

Elsősök mérése

Idén egy új méréssel térképeztük fel elsőseink erősségeit, hiányosságait. Részt vettünk partneriskolaként az eDia-rendszer (Szegedi Tudományegyetem) fejlesztésében. A diákok induló képességszintjének mérésével támogatni szeretnénk a pedagógusok munkáját. Segítséget adni azon diákok megtalálásához, akik nem rendelkeznek megfelelő szinten az olvasás és számolás elsajátításához szükséges előkészségekkel, a kitartó tanuláshoz szükséges képességekkel, valamint akik e tekintetben további fejlesztésre szorulnak. A tesztek eredményéről diákszintű, személyre szabott, részletes visszajelentés készült, mely a további egyénreszabott munkához jó alapot biztosíthat.

     

A feladatok kipróbálhatók a mérőeszköz-csomag honlapján: edia.hu/ikmprojekt

Cikk folytatása